Kā pasūtīt

Pasūtījuma noformēšana.

Cienījamie klienti!

Ja jums rodas jautājumi par pasūtījuma noformēšanu mūsu  interneta veikalā.

Ja jūs vēlaties nomainīt pasūtījuma saņemšanas vietu.

Ja jūs vēlaties noformēt pasūtījumu pa telefonu.

Lūdzu zvaniet mums darba dienās no 9:00 līdz 18:00 (+371) 28353585 un (+371) 29482225.

Kā veikt pasūtījumu mūsu interneta veikalā?

Iepirkties mūsu interneta veikalā  ir viegli un ērti.

Piereģistrējieties - lietotāja reģistrācija nav obligāta, bet tā palīdzēs Jums ietaupīt Jūsu laiku (personīgo informāciju un piegādes adresi nav nepieciešams pievienot katru reizi, jo visa informācija tiek saglabāta datu bāzē).

Atrodiet vajadzīgo preci, pievienojiet preci savam iepirkumu grozam (Ja šobrīd prece nav pieejama, tad tas būs atainots preces aprakstā un poga „Grozā” nebūs pieejama).

Jūs varat turpināt preču izvēli (ja pēc vienas preces pievienošanas vēlaties arī iegādāties citas preces), izdzēst preces no pirkumu groza vai pāriet pie pirkuma apmaksas.

Jūs varat ievadīt atlaižu kupona kodu, ja Jums tāds ir . Ja kods ir ievadīts pareizi, precēm grozā tiks aprēķināta cena, atbilstoši kupona atlaidei un pirkuma summa tiks pārrēķināta. Varat pāriet pie pirkuma noformēšanas, nospiežot pogu „Noformēt pasūtījumu”.

Pensionāriem vienmēr tiek piemērota atlaide -10% visai mūsu produkcijai (tikai pilnas cenas precēm, atlaides nesummējas) Ja jūs esiet pensionārs tad lūdzu informējiet mūs pa telefonu un mēs piešķirsim jums -10% atlaidi.

Aizpildiet visus pieprasītos laukus.

Ja esat mūsu interneta veikala reģistrēts lietotājs, Jums nebūs nepieciešams neko aizpildīt, jo visi dati tiks ievietoti no Jūsu profila.  Izvēlieties piegādes veidu, apmaksas veidu un nospiediet „Noformēt pasūtījumu”.

Pēc pasūtījuma apstiprināšanas Jūs saņemsiet e-pasta vēstuli un kurjers iespējami īsā laikā sakontaktēsies ar Jums, lai noskaidrotu vēlamo piegādes laiku. Pasūtījumi tiek apstrādāti darba dienās no 9.00 – 18.00.

Pasūtījuma atcelšana.

Jebkurā brīdī pēc pasūtījuma noformēšanas, Jūs varat sazināties ar mums pa e-pastu info@manivitamini.lv   vai pa tālr. (+371) 28353585 un (+371) 29482225 :  un mainīt piegādes adresi un/vai laiku; pievienot vai atcelt preces pasūtījumā; anulēt pasūtījumu.

Bet ja pasūtījums jau tika apmaksāts un nodots piegādes kurjeram,  tad izdevumus par sūtījuma atgriešanu sedz klients. Par preci samaksātā nauda tiks atgriezta ar pārskatījumu 14 dienu laikā (saskaņā ar Latvijas Ministru kabineta noteikumu Nr.207 „Noteikumi par distances līgumu”, klientam ir tiesības, neuzrādot atteikšanās iemeslu, 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā atteikties no iegādātās preces un atdot to atpakaļ pārdevējam). Ja pirkums tika veikts ar pārskatījumu, arī nauda par pasūtīto preci tiks atgriezta Jūsu bankas kontā.

Distances līgums/Preču atgriešana.

Pamatojoties uz Latvijas Ministru kabineta noteikumu Nr.207 „Noteikumi par distances līgumu”, klientam ir tiesības, neuzrādot atteikšanās iemeslu, 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā atteikties no iegādātās preces un atdot to atpakaļ pārdevējam.

    1. Jūs varat atgriezt neizmantoto preci nebojātā iepakojumā 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža, saņemot atpakaļ visu samaksāto naudu par preci.
    2. Piegādes izmaksas atmaksātas netiks.
    3. Ja izvēlēsieties preci atgriezt pa pastu, tad izdevumus par sūtījuma atgriešanu sedz klients.
    4. Prece ir jāatgriež oriģināliepakojumā, uzrādot pirkuma apliecinošu dokumentu (čeku, rēķinu).
    5. Mani Vitamīni patur tiesības atteikt distances līguma izpildi, ja nav saglabāts pirkumu apliecinošs dokuments.
    6. Par preci samaksātā nauda tiks atgriezta ar pārskatījumu 14 dienu laikā. Ja pirkums tika veikts ar pārskatījumu, arī nauda pēc preces atgriešanas tiks atgriezta Jūsu bankas kontā.
  • Lai vienotos par preces atgriešanu, lūdzam Jūs sazināties ar mums pa e-pastu info@manivitamini.lv vai pa tālr +371 28353585 

Garantijas un atteikuma tiesības.

Garantijas un atteikuma tiesības izmantojamas, ievērojot LR spēkā esošos likumus, kā arī pārdotās preces veidu un specifiskās īpašības.

Garantijas tiesību izmantošana ir iespējama, ja Pircējam ir saglabājies pirkumu apliecinošs dokuments, kas kopā ar iegādāto preci ir iesniedzams Pārdevējam (SIA Mani Vitamīni).

Par Atteikuma tiesību izmantošanu Pircējs paziņo Pārdevējam, aizpildot atteikuma veidlapu, kas iegūstama internetā pēc šādas adreses: http://likumi.lv/ta/id/266462-noteikumi-par-distances-līgumu.

Aizpildīto veidlapu Pircējs nosūta Pārdevējam uz e-pasta adresi info@manivitamini.lv

Pēc aizpildītās atteikuma veidlapas saņemšanas Pārdevējs paziņo Pircējam, ka tas atteikumu ir saņēmis, kā arī informē par pieņemto lēmumu vai lēmuma pieņemšanas laiku.

Atteikuma tiesību gadījumā – informācija par atteikuma tiesību izmantošanas nosacījumiem, termiņu un kārtību, kā arī šo noteikumu pielikuma B daļā iekļautā atteikuma veidlapa.

Patērētāja pienākums ir bez kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma veidlapas nosūtīšanas (nodošanas) Pārdevējam, atdot Pārdevējam preces.

Samaksāto naudu par atgriezto preci pilnā apmērā Pircējs saņems 14 (četrpadsmit) dienu laikā no rakstveida atteikuma saņemšanas. Skaidras naudas atgriešana notiek tikai SIA Mani Vitamīni ofisā Lāčplēša 14-203 kab., Rīgā

Pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs ir tiesīgs aizturēt saskaņā ar pirkuma līgumu patērētāja samaksātās naudas summas atmaksu līdz brīdim, kad pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs saņēmis preci vai patērētājs iesniedzis pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam apliecinājumu par to, ka prece ir nosūtīta atpakaļ, atkarībā no tā, kura darbība ir veikta agrāk. Šīs tiesības neattiecas uz gadījumiem, kad pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs pats piedāvājis paņemt preci atpakaļ.

Patērētājs sedz preces atpakaļatdošanas tiešās izmaksas, izņemot gadījumus, kad pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs ir piekritis segt šīs izmaksas vai nav informējis patērētāju, ka izmaksas jāsedz patērētājam. Vispārīgos noteikumus par patērētāja tiesībām un pienākumiem lasiet šeit:

http://www.likumi.lv/doc.php?mode=DOC&id=23309

Kad Patērētājs nevar atgriezt preces ?

  1. pilnībā ir pabeigta pakalpojuma sniegšana, kura tika uzsākta pirms atteikuma tiesību termiņa beigām, ja patērētājs ir skaidri piekritis un apliecinājis, ka viņš zaudēs atteikuma tiesības no dienas, kad līgums par pakalpojuma sniegšanu būs pilnībā izpildīts;
  2. preces vai pakalpojuma cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikuma tiesību termiņā;
  3. prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta;
  4. prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
  5. patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;
  6. prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;
  7. patērētājs iegādājies uztura bagātinātājus, kuriem nepieciešami noteikti uzglabāšanas apstākļi (mitruma, gaismas, temperatūras u.c. ierobežojum